duminică, 19 mai 2013

Lisaline cu scortisoara si goji-Dukan


Ingrediente:
250 gr branza dulce degresata
3 oua
3 lgte indulcitor lichid
1 lg goji
Scortisoara

Se amesteca branza cu galbenusurile,indulcitorul,scortisoara si goji
Albusurile se bat spuma
Se ia 1/3 din albus si se incorporeaza in branza
Apoi inca 1/3 si la fel si cu aceasta parte
Apoi branza amestecata cu albusurile se pune peste albusurile spuma ramase
Se amesteca tot timpul usor,de jos in sus pt a nu se scoate tot aerul din spuma
Se pune in forma si se coace aprox 30 min
Eu am copt 30 min in masina de paine
Se umfla destul de mult la copt dar cand se scoate din cuptor se lasa
Se serveste rece
Eu nu am avut rabdare si lam taiat cald
Foarte bun si aromat
am avut si soricel inainte sa apuc sa tai :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu