miercuri, 20 iunie 2012

Shakshuka

dupa cum am mai spus...fiind fan mancaruri cu specific tarilor arabe,nu puteam sa nu incerc shakshuka...si voi repeta!!!!
la mine a fost un fel de mic dejun+pranz....dar cred capoate fi...orice

ingrediente:
ceapa verde-2 buc
ardei gras-1 buc
ardei iute galben-1/2 buc (a fost suuficient :D )
usturoi-2 catei
rosii-1 mare sau 2 buc mai mici
chimen macinat
sare,piper negru
oua-2 buc
ulei-2 lg
branza de oaie-aprox 2 lg
ceapa ciorii-de presarat pe deasupra

am incins uleiul si am pus acolo chimenul apoi ceapa si ardeiul+ardeiul iute
leam calit timp de cateva minute apoi am adaugat rosiile si usturoiul
am adaugat sarea,piperul si un pahar de apa si am lasat sa fiarba pana a scazut si sa evaporat toata apa
am pus ouale si branza presarata peste tot si am acoperit cu un capac
dupa cateva minute era gata de servit,presarat cu ceapa ciorii











                                           am prajit pe tigaia uscata o lipie si ....pofta buna!!!!



4 comentarii: