duminică, 19 mai 2013

Ciulama din inima de vita - Dukan

Ingrediente:
Inima de vita
Lapte degresat
1 lg amidon
1 lg quark
Patrunjel,marar
Ceapa verde
Usturoi verde
Sare,piper


Inima se fierbe bine inainte
Eu am fierto in oala minune pt ca fierbe greu
Cand a fost fiarta am taiato bucatele si am pus in cratita cu putina zeama in care a fiert,cu sare si piper
Am pus ceapa verde si usturoiul
Am lasat un min sa fiarba si am scos bucatelele pe o farfurie pt a face sosul
Am amestecat amidonul cu lapte si am pus peste zeama
Cantitatile de zeama si de lapte.... La ochi cat sa iasa cantitatea ok de sos
Cand a fiert am pus frunzele si quarkul si am amestecat energic cu telul
Am pus inapoi bucatelele si am stins focul
Se serveste ca atare
Iar daca nu esti la dieta merge perfect cu un piure de crtofi
Si dupa gustul meu si o salata verde...

4 comentarii:

  1. gata! se face ! cu limba de vita merge ? ca inima nu am ;si nici nu tin neaparat sa fie Dukan, ca dementiala sunt sigura ca este

    Adriana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. crred ca merge si cu limba
      fiarta apoi curatata si facut in acelasi fel
      daca nu e Dukan poti cali putin ceapa inainte cu carnita gata fiarta in putin ulei,clar va fi mai gustos...si atunci merge si smantana si se schimba povestea in ceva mult mai gustos ;)
      pofta buna :*

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. of, pai pe mine tocmai sosul fara smantana ma incanta cel mai tare .... iar de calit ceapa nu o fac nici batuta, ca nu imi place ceapa calita decat cu boia deasupra fasolei batute (? a naibii exprimare ! deasupra la fasolea batuta nu suna romaneste ... ) , in fine, intelegi tu !
    Adriana

    RăspundețiȘtergere