miercuri, 29 aprilie 2015

Zalabya - Jalebi

Ceva dulce,,,Ceva dulce,,,Ceva foarte dulce si foarte aromat
Ceva usor de facut si rapid...
Ce o fi?????? Jalebiiiii!!!!!!!!
Dulciuri orientale...se mananca in tarile arabe si sunt numite Zalabya...se mananca in India,Kashmir,Pakistan si se numesc Jalebi.
Oricum le-ai numi,dupa ce mananci una...mai vrei si a doua

Ingrediente:
2 cup faina
1 cup iaurt

1 praf de copt
Daca cere compozitia se mai adauga putin lapte,daca nu e destul de lichida

Siropul:
1 cup zahar
1 cup apa
Scortisoara. Lamaie.apa de flori de portocal/trandafiri/esenta de migdale


Se amesteca intr-un bol faina cu iaurtul
daca nu e suficient de lichid aluatul se mai adauga putin lapte
trebuie sa fie un aluat gros ca la pancakes
Eu pun aluatul intr-o punga si tai putin intr-un colt.
Pe acolo curge suficient,si se fac forme dupa imaginatie si vointa
Se prajesc in ulei incins la foc mediu pana devin aurii
Se scot din ulei si se pun in siropul la temperatura camerei  unde se tin 2-3 secunde.Se poate presara susan deasupra
Siropul se face din apa cu zahar fierte apoi adaugat aromele
Reci se pot pastra timp indelungat in caserola de plastic


3 comentarii:

  1. Sunt bune cu niste lapte batut yumm merg de minune :D si eu astept ramadanul sa fac o portie ca acuma sunt prea dulci :)) :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi cer scuze.nu am vazut comentariul
      Si eu am in plan pentru Ramadan.abea astept :)

      Ștergere
    2. Imi cer scuze.nu am vazut comentariul
      Si eu am in plan pentru Ramadan.abea astept :)

      Ștergere