duminică, 1 iunie 2014

Cornulete fragede

Am facut cornulete dupa reteta bunicii mele
Sunt cele mai bune si mai fragede cornulete din lume...
Ingrediente:
2 cani de ulei
1 cana de apa
1 lgta sare
2 lg zahar
1 cob drojdie (sau 1 plic) eu am folosit un plic de drojdie uscata
5 cani faina (aproximatix)
Umutura:
Rahat
Silvoita (dulceata de prune bistrite fara zahar.marmelada)
Crema de nuci (ou.nuca macinata.zahar)
Curmale macinate cu scortisoara si nucsoara
Se amesteca apa cu sare si zahar apoi uleiul
Se pune si faina cu drojdia si se framanta bine
Daca aveti masina de paine...face ea treaba asta
Se lasa la dospit aprox 1 ora
Chiar si mai bine
Aluatul e uleios.
Nu va speriati
Asa trebuie sa fie ca sa iasa cornuletele fragede
Se intinde foaie si se taie patratele
Se impatura dupa chef si pofta :)
Eu am impaturat cele cu silvoita pe diagonala
Cele cu rahat pe lung si am facut perinute cu nuca
Cu pasta de curmale am facut cilindri cu crema in mijloc si am taiat bucatele pe diagonala
Se coz la foc potrivit pana sunt putin rumene
Se dau prin zahar pudra dup ce se scot din cuptor
Se servesc reci
Cu cat stau mai mt cu atat devin mai bune
Atata ca...nu rezista :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu