sâmbătă, 4 februarie 2012

Pui tikka masala

datorita faptului ca prietena mea Claudia a facut pui tikka masala,mi s-a facut pofta si am hotarat sa il prestez si eu







am folosit 300 gr piept de pui














ingrediente marinata:
1/2 cup iaurt
1 lgta turmeric
1/2 lgta peper de cayene
1/4 lgta coriandru macinat(seminte)
1/2 ghimbir pudra
1/2 lgta fenel macinat
1/2 lgta sare





am pus iaurtul peste pui apoi condimentele
apoi am amestecat bine si am lasat pt 1 ora in frigider


ingrediente pt sos:
2 lg ulei
1/4 lgta cardamom macinat
1/4 lgta scortisoara macinata
1 cuisoara
1 foaie de dafin mare sau 2 mai mici
1/2 lgta cumin macinat
1 ceapa tocata (eu am pus 1,5 cepe mai mici )
sare
1/4 lgta turmeric
1/4 lgta ghimbir pudra
1/4 lgta coriandru macinat
1/2 lgta chilli
1/4 lgta cumin macinat



pt taiat bucati:
1 ardei gras
1 ceapa








am taiat legumele bucati si ceapa pt sos am marunt-o











am amestecat in blender 1 rosie si 1 lg buna de alune











pt inceput se prajeste/coace/gateste puiul in 2 lg de ulei












cand e gatit puiul se ia de pe foc si se incepe sosul

intr-o tigaie se pun 2 lg de ulei.
cand e incins se pune dafinul,scortisoara,cardamom si cuisoara



















cand incepe sa sfaraie se adauga ceapa
si se amesteca bine pt a se praji putin toate la un loc,sa se elibereze aromele
cu grija sa nu se arda :)
 
se adauga putina apa

                                                           si se lasa sa dea un clocot
apoi se adauga turmeric,ghimbir,cumin,coriandru si chilli

si se lasa sa fiarba
se adauga rosia macinata in blender impreuna cu alunele si putina apa
cand clocoteste se pune puiul
se amesteca si cand clocoteste se adauga si legumele taiate bucati
se fiarb pana scade apa si ramane un sos consistent,iar carnea si legumele sunt gatite
si o portie...
ideal ar fi sa serveasca cu garnitura de orez (asa cum au mancat ai mei pe acasa)
eu l-am servit fara pt ca mi s-a parut ca ajung legumele din el :P   ...ar fi fost prea multi carbohidrati :P

2 comentarii: