vineri, 17 februarie 2012

Kashmiri Kofta

datorita faptului ca aveam acest condiment Garam masala,am decis sa fac ceva bun cu el
si cum prietena mea Claudia a dat tonul la aceasta mancare..si eu tot spun ca o sa le fac si eu...
azi le-a venit randul :)


















Ingrediente pentru Kofte (chiftelute)
250 gr carne tocata de vita (am pus-o in robot sa o fac fff marunta)
1/2 lg iaurt
1/2 lgta praf chilli
1/4 coriandru pudra
1/4 ghimbir pudra
1 lgta garam masala
1/2 lgta sare





















am amestecat carnea cu iaurtul si condimentele si am format chiftelute
















Ingrediente pentru sos:

1/2 lgta zahar
1 lgta garam masala
1 lg ulei
1 lg iaurt
1 varf de cutit piper
1 varf de cutit cardamom macinat
1 cup apa







am pus uleiul in tigaie











apoi am pus chiftelutele in uleiul incins










le-am intors pe partea cealalta











si leam scos pe o farfurie












am pus zaharul si garam masala











apoi iaurtul












am amestecat si am tinut pe foc aproc jumatate de minut










apoi am pus 1/2 cup apa














si am pus si koftele









 am lasat sa fiarba











cand s-a evaporat apa ,le-am intors si apoi am mai pus jumatate de cup de apa










am pus cardamom si piper













si Kofta noastra e gata :)

















am servit cu paine roti :)
pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu